Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »

Verzenden & Retouren

Bestellen

Na dat je lekker geshopt hebt op de webshop van Fit & Style kan je je bestelling afronden op 2 manieren: Als gast, óf door het aanmaken en inloggen van een account bij Fit & Style. Wij raden aan een account aan te maken zo kan je makkelijk je bestelling en de stus hiervan achteraf bekijken, je betalingsmethode aanpassen of een retour aanvragen.

Zodra de betaling van je bestelling is ontvangen ontvang je van ons altijd een betalingsbevestiging via de mail. 
En gaan we je bestelling voor je klaarmaken voor verzending.

Verzenden 

Is je bestelwaarde hoger dan €50,- en woon je in Nederland? Dan sturen we je bestelling gratis naar je toe!
Onder €50 euro bedragen de kosten binnen Nederland €4,95. Voor verzending naar België en Duitsland is dat €7,95.

Heel soms kan het zijn dat een item toch niet op voorraad is. In dat geval wordt er direct contact met je opgenomen en zoeken we samen een gepaste oplossing.

Als de bestelling en betaling zijn voltooid voor 15:00, wordt hij de zelfde dag nog verzonden en dus in de meeste gevallen volgende werkdag al bij je bezorgt.

Op het moment dat we het verzendlabel voor je bestelling aanmaken, ontvang je meteen een email met daar in de track&trace code en kan je je bestelling volgen.

Ook is het mogelijk je bestelling, gratis, op afspraak te komen afhalen, bij ons in Hoevelaken.

Is een artikel dat je besteld hebt in back-order? Dan wordt je volledige bestelling geleverd, zodra alle items weer op voorraad zijn. Dit is meestal binnen +- 2 weken.

Let op! Ga altijd even naar de winkelmand pagina! Hier word het duidelijk aangegeven als er iets in je mandje zit wat in back-order is. Dit is namelijk niet altijd duidelijk aangegeven, bij het bestellen van een combi deal.

 

Ruilen en Retourneren

Een retour kan heel makkelijk aangevraagd worden binnen 14 dagen na ontvangst in onze retouren portaal:
Klik hier voor onze retouren portaal.

Retour voorwaarden:
1. Kaartjes dienen nog aan het artikel bevestigd te zijn.
2. Artikelen dienen netjes te worden geretourneerd, in originele zakjes.
3. Artikelen dienen omgedragen, ongewassen en zonder enige vlekken te worden geretourneerd.
4. Ondergoed van Q-linn word om hygiënische overwegingen niet retour genomen.
5. Outlet items, met duidelijk vermeldde gebreken worden niet retour genomen. 


Alle retouren worden zorgvuldig gecontroleerd. Als de geretourneerde items niet voldoen aan de bovenstaande voorwaarden zijn de algemene voorwaarden verbroken en worden de schadekosten afgetrokken van het te crediteren bedrag! 

Hieronder vallen ook make-up vlekken, tanningvlekken en huisdierenharen!

Het verloop van je retour:

  1. Meldt je retour aan in onze super makkelijke portaal: Klik hier voor onze retouren portaal. Vermeld even het ordernummer en je postcode. De rest spreekt voor zich. 
  2. Verstuur de zending in een goede beschermende verpakking. De verzendkosten van een retour zijn voor eigen kosten, omdat er in het verleden helaas te veel "misbruik" werd gemaakt van de gratis retour optie. 
  3. Sluit altijd een ingevuld retourformulier  óf de orginele pakbon bij in de doos of verzendzak.
  4. Bewaar het afgiftebewijs van je pakket goed, totdat je retour door ons is verwerkt en bevestig. Fit & Style is niet verantwoordelijk voor vermissing van retouren indien je geen verzendbewijs hebt.
  5. Zodra wij de retourzending op de juiste manier hebben ontvangen en hebben gecontroleerd ontvang je van ons een e-mail.
  6. Binnen 14 dagen na ontvangst van de retour word deze, min de retour verzendkosten teruggestort.